Promotionele kledij
Sinds 20 jaar ontwikkelt en verrijkt de The European Catalog het aanbod van promotioneel textiel & accessoires op de B2B markt in Europa.
Promotie?
Promotionele kledij
Sinds 20 jaar ontwikkelt en verrijkt de The European Catalog het aanbod van promotioneel textiel & accessoires op de B2B markt in Europa.
The European Catalog is marktleider in Frankrijk en de Benelux en in 2014 distribueren zij 39 merken, waaronder de voornaamste merken van de promotionele markt: Fruit of the Loom, Gildan, B&C, Russell Europe etc… Bovendien geniet u van exclusieve merken: Kariban, Kariban Sport, ProAct, K-Up, KiMood, gespecialiseerd in tassen & Kariban Vintage.
The European Catalog werd in 1994 opgericht en telt vandaag de dag ongeveer 140 werknemers in Frankrijk en in de Benelux.
In 2013 realiseerde zij een omzet van 100 miljoen euro wat hen marktleider maakt op beide markten en nummer 2 op de Europese markt. Bovendien worden de exclusieve merken door andere grote partners verdeeld in Duitsland, Italië, Spanje, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en in Zwitserland.
De logistieke warenhuizen in Frankrijk ( 21.000 m² opslag) en in België (7.000 m²) zorgen voor een optimaal aanbod van de producten en een grote reactiviteit tijdens het bestelproces.